Är det verkligen över?


Syster skrev:

ja du hanna musen...kan tänka mig att det känns konstigt...men du ska se vad kul ni kommer få i malmö. Kommer bli skit bra. Hehe

kram

2009-07-30 @ 13:03:16
URL/Bloggadress: http://tessbloggar.blogg.se/
jakob skrev:

vi kommer sakna växjö enbart av falska senitmentala skäl. annars är det ju inget att sörja - moln och barrskog, sivans o stallarna, bibblan o press, stallvägen 1 o GL10A, ica vs willys, plåttaket o ängen etc.



låtom oss in i den osäkra framtiden vandra. och så kommer vi, alla växjömännskor, finnas kvar.



svanen sjunger! låt det dö

2009-07-30 @ 14:34:10
Mario skrev:

Jag håller med föregående talare. Däremot tycker jag att vi aldrig ska få den briljanta idén att måla motiv i en hyresrätt. Gud straffar.



Vi ses i Valhall!

2009-07-30 @ 20:27:29
sarah skrev:

Förstår att det känns lite vemodigt att lämna växjö bakom sig, men tänk så kul ni haft det dessa år och tänk på att ni alltid är välkommna att komma och hälsa på:-)puss & kram

2009-07-30 @ 21:48:38
URL/Bloggadress: http://attvarasarah.blogspot.com
Ana skrev:

Hej vännen...det kommer att ordna sig ska du se...Malmö har säkerligen massa att erbjuda, och utan att ni hnner tänka kommer ni båda att ha ett jobb! Städning och flyttning är däremot inget jag skulle vilja göra många gånger...usch vad tråkigt, men skall ju göras...Vi ska tänka på er nu när vi ligger på stranden...Kramis min vän!!!

2009-07-31 @ 08:42:09
URL/Bloggadress: http://friskisense.blogg.se/
Fanny skrev:

Hanna, jag kommer sakna dig! Kan inte fatta att vi redan gått i tre år... nu är vi (du nu, jag snart) vuxna=) Vi kunde ju lätt gått tre år till men det är skönt att ha haft tre roliga studentår i Växjö. Inget att byta bort=)-> förhoppningsvis kanske vi i slutändan ses i Malmö=)KRAM

2009-08-01 @ 10:00:49



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0